петък, 18 февруари 2011 г.

Absent

Картичката е направих, като дълго време се чудих как да изглежда. Очаквах да изглежда по друг начин, но и този ми харесва.
Ще участвам в предизвикателството на Двете Елши като мисля че съм спазила всички правила :)
нещо ново - печатът с нотите, нещо старо - ембосинг пудрата, нещо синьо - картонът на картичката, нещо на заем или подарък - на плочата имам релеф - подарък от Маринелска и пистолета за ембосинг също ми е подарък :)





Другото предизвикателство е на Картичкофуриите N 52 - "BG music" . Имам надпис и се надявам текстилното цвете - плочата да отговаря на изискванията на Румилина и Рени
Песента, която ме вдъхнови е на Нина Николина и Калин Вельов - Абсент. За тези, които не намират връзка с песента да се загледат в плочата, с която почва и свършва клипа. 

ИИИИ поздрав за всички с песента 




6 коментара:

  1. Много красиво и нестандартно цвете.Картичката напълно отговаря на темата.Поздрави и благодаря,че участва в нашето първо предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  2. Привет Julka! Ти си първия участник в нашето предизивикателство. По този повод ще получиш от Рени и от мен малка изненада. Моля да напишеш адресът си на rumilina@abv.bg.
    Радвам се, че "откри парада" с тази така подходяща, стилна и красива картичка. Много ми харесват нотите и оригиналната идея да измайсториш плочата във вид на цвете. Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря много за малката изненада и радвам се че ви харесва картичката.

    ОтговорИзтриване
  4. Оооообожавам я тази песен! Картичката ти също е много хубава. Уловила е духа на песента :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно свежа идея е това с плочата. :)

    ОтговорИзтриване