неделя, 20 март 2011 г.

Награда/ Award

Награда/ Award 
Получих награда от Jasmina от Словения 





Има няколко правила:
1. Трябва да благодаря на човека, който ми дава наградата - БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО JASMINA ЗА НАГРАДАТА
2. ТРЯБВА ДА НАПИША 7 НЕЩА ЗА МЕН :) 
1. Любимия ми цвят е син
2. Искам да отида в Сингапур 
3. Обичам да си хапвам картофки
4. Искам да видя Гранд каньона на река Колорадо
5. Искам да отида в Disneyland
6. Искам да видя и пипна пингвин
иииииии
7. Искам да намеря кости от динозавър :)

Сега блоговете, който награждавам аз :)
7. Addii


Сега е ваш ред да наградите 15 блога и да ги уведомите :)


14 коментара:

  1. Благодаря, много приятна изненада е тази награда :)
    Сърдечни поздрави и хубава седмица от мен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти мила Юли,трогната съм от наградата

    ОтговорИзтриване
  3. Юле, благодаря ти от сърце! Наистина ме развълнува с тази награда!

    ОтговорИзтриване
  4. Congrats on your blog award x

    I have a different award waiting for you on my blog x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за честта!
    Изненада ме много приятно :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти много. Това е много приятна изненада за мен. Успех!

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина приятна изненада и хубаво начало на седмицата, за което благодаря!
    Поздрави и слънчева седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. PLEASE put a TRANSLATE button on your blog as I would love to read your posts xx

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ти, изненада ме много приятно днес :)

    ОтговорИзтриване
  10. Много ме зарадва!Хубаво е да получиш награда,макар и виртуална:)Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ти, Юле! Ще опитам да предам нататък малко по-късно :).

    ОтговорИзтриване
  12. :) Много ти благодря за наградата,Юлка!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ти, Юле!За мен е огромно удовлствие и чест определено, да бъда сред твоите вдъхновения!

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря! Не очаквах такъв подарък!

    ОтговорИзтриване