четвъртък, 10 ноември 2011 г.

Коледна украса/ Christmas decoration

От няколко дни се опитвам да завърша първата коледна украса и днес вече УСПЯХ :). Идеята я видях от Wiff of joy споделена от една от дизайнерите Ingrid.
И аз ги направих от ролки от тоалетна хартия, след това ги оцветих с темперни боички засега в бяло и синьо, че все още не съм решила тази година в какъв цвят ще ми е коледната украса. (най вероятно в лилаво :) )
Ще участвам в предизвикателството на Щурчо "Усещане за празник" по случай рождения ден на блога и.





3 коментара:

  1. Julka, ех,че хубава идея..За къде е празника без украса!
    Тъкмо тази сутрин си мислех..дали вече не е време да почнем украсата за Коледа у дома..Като гледам,че си започнала..май е време :)
    Благодаря ти,че сподели идеята за празнична Коледна украса и,че се включи с толкова празнично настроение в предизвикателството по повод на първата годинка на моя блог!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни снежинки! Наистина, за къде без украса?! Много ми харесват и пиленцето, и Тилда!
    П.П. Юлка, би ли ми изпратила адреса си за "Предай нататък", имейлът ми е veselina1969@abv.bg, или на съобщение във фейсбук. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно са се получили и при теб! А тъй като тази година мисля, че нашата украса ще бъде точно в бяло и синьо, веднага ми легнаха на сърце!

    ОтговорИзтриване