сряда, 19 ноември 2014 г.

Рожден Ден по Снежански/ Snow White BDay

Здравейте,
днес съм гледачка на Племенницата си и измайсторих една картичка :) за рожденния ден на една снаха, поръча ми я нейната свекърва ;)
Доста отдавна бях си купила печата на Snow White на Krista Smith, и чак когато го оцветих се сетих че това е Снежанка :))) Ето как се получи

Нaправила съм го по скеча на Mojo Monday
Така изглежда от вътре, нещо ми е избягал фокуса :) ама чак сега видях като качих снимката


Ще участвам и в предизвикателството на Card Mania Use a Digi

2 коментара:

  1. Браво на свекървата, че е помислила за лична, само нейна си, картичка за снахата и браво за чудесното изпълнение! Харесва ми контрастът между благородния фон и нежната светла фигура на Снежанка!

    ОтговорИзтриване
  2. Such a sweet card. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    ОтговорИзтриване